Een ongeluk zit in een klein hoekje en een ziekte komt altijd onverwacht.

Als uw huisdier iets mankeert, wilt u graag de beste behandeling kunnen kiezen, zonder u zorgen te hoeven maken over de kosten. U kunt overwegen om een dierverzekering af te sluiten via Petplan of ProteqU kunt daar kiezen uit verschillende zorgpakketten. Wij staan achter de gedachte dat mensen hun huisdier verzekeren en wij helpen u graag op weg!

In oktober 2010 heeft Proteq Dier & Zorg het Direct uitkeren aan de praktijk geïntroduceerd.

Op vertoon van hun geldige Proteq Dier & Zorg Klantenpas, hoeft de klant bij de aangesloten dierenartsenpraktijken niet meer zelf de nota voor te schieten.

Proteq Dier & Zorg keert direct uit aan de dierenartspraktijk.

Inmiddels heeft Proteq Dier & Zorg de 1e periode geëvalueerd. Per 1 april wordt er een aantal wijzigingen ingevoerd. Op deze site staat de actuele informatie m.b.t. wat er voor de klant en voor de dierenartspraktijk verandert. http://betaalgemak.proteqdierenzorg.nl/

Laatste nieuws

Wijzigingen per 1 april a.s. m.b.t. het Direct uitkeren aan de praktijk

Per 1 april a.s. komen alleen nog maar nota’s van € 500,- en hoger in aanmerking voor het direct      uitkeren aan de praktijk.

Per 1 april moet de klant nota’s < € 500,- zelf voorschieten en zelf declareren bij Proteq Dier & Zorg. De vergoeding wordt uitgekeerd aan de klant.

Per 1 april is er voor nota’s tussen € 250,-  en € 500,- de mogelijkheid om deze binnen 5 werkdagen af te laten handelen, d.m.v. de zogenaamde “Express Service”. De klant stuurt zijn declaratie in via een speciaal E-declaratieformulier op de Proteq Dier & Zorg website en binnen 5 werkdagen wordt de declaratie afgehandeld. De klant moet dit zelf doen en Proteq Dier & Zorg keert uit aan de klant.