Een ongeluk zit in een klein hoekje en een ziekte komt altijd onverwacht.
Als uw huisdier iets mankeert, wilt u graag de beste behandeling kunnen kiezen, zonder u zorgen te hoeven maken over de kosten. U kunt overwegen om een dierverzekering af te sluiten via Petplan of Proteq. U kunt daar kiezen uit verschillende zorgpakketten. Wij staan achter de gedachte dat mensen hun huisdier verzekeren en wij helpen u graag op weg!
In oktober 2010 heeft Proteq Dier & Zorg het Direct uitkeren aan de praktijk geïntroduceerd.
Op vertoon van hun geldige Proteq Dier & Zorg Klantenpas, hoeft de klant bij de aangesloten dierenartsenpraktijken niet meer zelf de nota voor te schieten.
Proteq Dier & Zorg keert direct uit aan de dierenartspraktijk.
Inmiddels heeft Proteq Dier & Zorg de 1e periode geëvalueerd. Per 1 april wordt er een aantal wijzigingen ingevoerd. Op deze site staat de actuele informatie m.b.t. wat er voor de klant en voor de dierenartspraktijk verandert. http://betaalgemak.proteqdierenzorg.nl/
Laatste nieuws
Wijzigingen per 1 april a.s. m.b.t. het Direct uitkeren aan de praktijk
Per 1 april a.s. komen alleen nog maar nota’s van € 500,- en hoger in aanmerking voor het direct uitkeren aan de praktijk.
Per 1 april moet de klant nota’s < € 500,- zelf voorschieten en zelf declareren bij Proteq Dier & Zorg. De vergoeding wordt uitgekeerd aan de klant.
Per 1 april is er voor nota’s tussen € 250,- en € 500,- de mogelijkheid om deze binnen 5 werkdagen af te laten handelen, d.m.v. de zogenaamde “Express Service”. De klant stuurt zijn declaratie in via een speciaal E-declaratieformulier op de Proteq Dier & Zorg website en binnen 5 werkdagen wordt de declaratie afgehandeld. De klant moet dit zelf doen en Proteq Dier & Zorg keert uit aan de klant.